* نسیمِ منزلِ لیلی *

* نسیمِ منزلِ لیلی *

لیلی ام


یک عبد
یک همسر
و یک مادر


می نویسم برای خودم و لیلی ها...




.

اردیبهشت یکی از ماه های مورد علاقه و دوست داشتنی برای من است.  شاید تنها اردیبهشتی که دوست داشتم زودتر تمام شود اردیبهشت پارسال بود!  چون با تمام شدنش بدحالی های عجیب غریبم تمام میشد. الهی شکر که ثمر تحمل آن رنج ها این روزهای شلوغ و خسته و در عین حال زیباست.  برای من زیباست که هروقت بچه ها خوابند و میخواهم کمی بخوابم، یکی شان بیدار می شود و مجبور میشوم خیلی زود از اتاق خارجش کنم تا آن یکی را بیدار نکرده!گاهی آن قدر کار دارم که میخواهم بنشینم وسط شان و گریه کنم!  گاهی هر دو با هم گریه می کنند و نمی دانم کدام را آرام کنم.  گاهی دلم فقط چند دقیقه استراحت میخواهد. با تمام اینها این اردیبهشت زیباترین اردیبهشت زندگی ام شده مگر اینکه در سال های بعد اردیبهشتی روی دست این روزها بلند شود.



لیلی بانو

نظرات  (۳)

خداحفظشون کنه (:

پاسخ:
خیلی ممنون :)
سلام خواهر خوبم
در جوار امام رضا  به یادتون هستم
پاسخ:
سلام عزیزم


خیلی التماس دعا
سلام
ان شاءالله اردیبهشت هات بهشتی لیلی بانو
قدمش پر خیر و برکت
پاسخ:
سلام خواهر عزیزم
خیلی ممنون
ان شالله روزهای خوش پیش رو برای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی