* نسیمِ منزلِ لیلی *

* نسیمِ منزلِ لیلی *

لیلی ام


یک عبد
یک همسر
و یک مادر


می نویسم برای خودم و لیلی ها...




.

در تمام آن چند سال نوزده بیست سالگی و بعدش که تصور می کردم دارم فکر می کنم، بالا و پایین می کنم، جوانب را می سنجم، رد می کنم یا انتخاب می کنم، بازی خوردم. بله دخترجان در تمام آن لحظات تو پیچیده در یک بازی کودکانه بودی، ساده و سرگرم! غافل از اینکه از همان لحظه ای که دنیا آمدی، در تقدیرت نوشته شد که در یکی از روزهای اواسط تابستان نود و یک، به تو همسری و همسفری عطا می کنیم...

این را تعمیم می دهم به تمام زندگی ام، به تمناهایم، به دست و پا زدن هایم. دوباره درگیر بازی کودکانه ای شده ام. فراموش می کنم گاهی که باید دید چه چیز برایت رقم زده آن مولای بالاسری...

اینها به معنی تلاش نکردن نیست؛ که آدمی زنده است به حرکت و پویایی. اینها را برای خودم یادآوری می کنم تا دلم آرام بگیرد به تسلیم بعد از تلاش. به رضا. به صبر. به سبکباری و دلخوشی. بعضی چیزها را روی پیشانی ات نوشته اند. یا وقتش می رسد و می رسی، یا مولایت نخواسته پس بخند و آرام بگیر...

 

لیلی بانو

نظرات  (۹)

سلام.

سرویس فارسی اشتراک لینک

وطن لینک ابزاریست برای خواندن و اشتراک گذاری لینک های داغ و جالب

vatanlink.com


۲۳ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۵۹ 🍁 غزاله زند
ایشالله هر چه صلاح است بشود :) 
امام جعفر صادق (ع):کسی را که به دوستی گرفتی نه با او مزاح کن نه جدل.
چه خوب و لطیف نوشتین :)
تک تک جملاتت برام شیرین و دلنشین و درک کردنی بود چون با تمام وجود لمسش کردم
و چقدر لذتبخشه این تسلیم بودن حتی اگه همه چیز اونطور که میخوای پیش نره
سلام خواهری عزیزم 
چه خوب گفتی... منم به این نتیجه رسیدم که اگه خدا بخواد میشه اگه نخواد نمیشه ولی ولی... نمیدونم چرا بعضی وقتها یادم میره و اینقدر تقلا میکنم و دست و پا میزنم... شاید چون جز خدا فریاد رسی نیست 
پاسخ:
سلام بر شما
سلام اگر لایق بوده باشم اعتکاف مسجد دانشگاه به یادتون بودم
پاسخ:
سلام
خیلی خیلی ممنونم.
عاقبتتون بخیر...

عزیزم سلام. خیلی زیبا می نویسید. من امروز با وبلاگتون آشنا شدم و تمام پست هاتون را خواندم و در بعضی از پستها هم اشکم جاری شد. انشالله دلتون پر از نور ایمان باشد.

پاسخ:
سلام 
خوش اومدید...

ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی