* نسیمِ منزلِ لیلی *

* نسیمِ منزلِ لیلی *

لیلی ام


یک عبد
یک همسر
و یک مادر


می نویسم برای خودم و لیلی ها...




.

دو سه روز اخیر داشتم کتاب "هنر رضایت از زندگی" را می خواندم. قبل خواندنش هم احساس رضایت از زندگی ام داشتم اما وقتی کتاب را خواندم احساس سبکی و آسودگی فوق العاده ای پیدا کردم. خواندن این کتاب افق های جدیدی را پیش رویم باز کرد. افق هایی از آرامش و رضایت و شکر... خواندنش را توصیه می کنم به همه؛ خصوصا کسانی که رگه هایی از غصه و یأس و نارضایتی در فکر و قلب شان جای گرفته...
هنر رضایت از زندگی
نوشته عباس پسندیده
نشر معارف


لیلی بانو

نظرات  (۲)

چه جالب، چند روز خونه پدرم این کتاب رو دیدم. گفتم بگم یکی برا من بگیرن بخونم.
این پستت مصمم ترم کرد
پاسخ:
خب خداروشکر
خوشحالم

:)
پس یه کتاب خوب برای من می‌تونه باشه!
پاسخ:
ان شالله 
:)

قلب تون پر از امید باشه ان شالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی