* نسیمِ منزلِ لیلی *

* نسیمِ منزلِ لیلی *

لیلی ام


یک عبد
یک همسر
و یک مادر


می نویسم برای خودم و لیلی ها...




.

بعد از اولین باری که رفتم سونوگرافی و زل زدم به دهان خانم دکتر تا ببینم چه می گوید و خبر ناخوشایندی به من داد، هرگز این کار را تکرار نکردم. دیگر هیچ وقت به صورت دکتر نگاه نکردم فقط زل زدم به سقف و تصور کردم که سقفی نیست. من دارم نگاه می کنم به آن بالا... کسی آن بالاست که هوایم را دارد، که مرا می بیند و حرف دلم را بی آنکه زبان باز کنم می شنود... در همین افکارم که صدایی می شنوم، ضربانی تند، از قلبی کوچک کمی پایین تر از قلب من؛ آن قدر شورانگیز و اعجازآمیز است که می خواهد ضربان قلبم را نگه دارد این صدا... الحمدلله... الحمدلله... الحمدلله...



* این تجربه را از صمیم قلب طلب می کنم برای تمام زنان منتظر...



لیلی بانو

نظرات  (۸)

۱۲ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۴ غـ ـزالــ
ولله الحمد... 
پاسخ:
ممنون :)
سلام عزیزم 
چه حس قشنگی... ممنون که ما رو شریک کردی 
خدا بچه های نازتون رو براتون حفظ کنه 
التماس دعا دارم 
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف تون

محتاج دعام
۱۲ تیر ۹۶ ، ۰۲:۱۷ ملکه بانو
یکی از زیباترین صداهاییه که هر زنی می تونه در طول عمرش بشنوه، الحمدلله

ان شاء الله
پاسخ:
ممنونم

ان شالله
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۸ شبنم بیقرار
:)
تبریک میگم. واقعا درک میکنم. لذتبخشه!
پاسخ:
ممنونم :)
مبارک باشه عزیزم گوارای وجودت این شیرین ترین و شگفت انگیزترین لحظات
و روزیِ همه ی آرزومندان ان شاءالله
پاسخ:
ممنونم
ان شالله
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۶:۲۳ دخترِ روستا
الهی شکر...

پاسخ:
ممنونم :)
۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۳:۳۲ صحبتِ جانانه
سلام و رحمت الله

خیلی جالبه
یه موجود زنده، که بنده ی خداست، که قراره مکلف بشه برای خلیفه خدا شدن تلاش بکنه، توی دلت آغاز می کنه...

کاش من قدرش رو دونسته بودم

پاسخ:
سلام

حقیقتا شگفت انگیزه...


قدرش رو ندونستی؟ چطور؟
از زیباترین لحظات زندگی برای هر زنی:)
من خودم هیچوقت به دکتره نگاه نمیکردم! ترجیح میدادم خدا رو تماشا کنم :)
وصف قشنگی داشتی حس هم ذات پنداری داشتم باهاش :)
ان شالله به سلامتی و مبارکی.
پاسخ:
ممنون از لطفت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی