* نسیمِ منزلِ لیلی *

* نسیمِ منزلِ لیلی *

لیلی ام


یک عبد
یک همسر
و یک مادر


می نویسم برای خودم و لیلی ها...




.

در پروژه ی خانه تکانی امسال، امروز نوبت گلخانه ی دوست داشتنی ام بود. امروز خیلی با گل و گلدان هایم صحبت کردم. برگ های خشک و زرد شده را به آرامی جدا کردم. برگ های سالم را پاک کردم. زیر گلدانی ها را شستم. آب پاشی کردم... وقتی کارم تمام شد حس تازگی و سبک شدن داشتم. درست مثل همان حسن یوسف مخمل و خوش رنگم که قول داده در سال جدید، بهتر و بیشتر رشد کند!

این روزها مدام منتظر یک باغبانم، که بیاید و برگ های خشکیده و علف های هرز دلم را جدا کند. گرد روحم را بزداید. آب پاشی کند قلبم را... بیاید و با من حرف بزند. بگوید که باید قول بدهی امسال بهتر و بیشتر رشد کنی، قد بکشی، بزرگ شوی، آدم شوی... و خودم خوب می دانم که آن باغبان کسی نیست جز لیلی مهربان درونم، همان نفس هدایت گر و پیامبر درون. باغبانی که خدا از روز ازل برای گل وجودمان برانگیخت...

 


لیلی بانو

نظرات  (۱۳)

باغبونه، وابش می‌بره یه وقتایی... یا شایدم ما بهش قرص خواب‌آور می‌دیم.
بعد آدم حس می‌کنه تنهاست.، آدم حس می‌کنه وسطِ کویره.

+ خیلی دوست داشتم :)
خیلی بهم حسِ خوبی داد این متن..
پاسخ:
عید که میشه باید بیدارش کنیم تا خونه ی دلمون رو بتکونه .... :)


ممنون عزیزم
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۰۳ پوریا قلعه
بسیار زیبا و دوست داشتنی
دست از طلب ندارم تا کام من برآید...
پاسخ:
ان شالله

خوش اومدید
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۳۱ دخترِ انـــــــــــار
رو به هی‌هی ِ بهار ، در ِ خونه رو نبند !

سلام :)
پاسخ:
:)
چه شعر قشنگی

سلام به روی ماهت
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۳۰ دخترِ روستا
چون در حال حاضر با لیلی درونم دعوام شده
بهتره چیزی نگم تا نشم قضیه رطب و رسب خورده و منع و....
قسمت نظرات بعضی پست ها رو به خاطر گل روی شما باز می کنم
پاسخ:
ان شالله زودتر آشتی میکنید:)


ممنونم
سلام
ممنون که ادرس جدید رو بهم دادید
چی شد که اسباب کشی کردید به اینجا؟
خوش به حالتون که دارید خونه تکونی می کنید منکه با این دوتا وروجک اصلا وقت ندارم /:
پاسخ:
سلام
خدا حفظ کنه اون دو تا وروجک رو :)
باغبانِ من گم شده :/
اونم الان که به شدت بهش نیاز دارم!

یه عالمه حسِ خوب ^__^
پاسخ:
ان شالله همیشه پر باشی از حسای خوب... :)
کاش 
به فکر رشد لیلی درون نبودم تا حالا :دی
وظیفه شو بقیه ابعاد داشتن برای من همیشه :)
پاسخ:
:)

جالبه
۰۸ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۲۸ رفاقت به سبک شهید
سلام عزیز دلم 😍😚😚
وای دنیارو دادی انگار بهم نظرت رو دیدم 
منزل جدید مبارک ❤
ان شالله همیشه در پناه حضرت زهرا باشید 
پاسخ:
سلام عزیزم

خوش اومدی :)
سلام عزیزم 
نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی دیدم منو به خونه ی جدیدتون دعوت کردی 
مبارک باشه... ان شاء الله اینجا هم مثل همیشه با قلم زیباتون کلی چیزای خوب بهمون یاد بدید 
منم این روزا احساس سنگینی میکنم دلم میخواد سبک بشم و درونم رو نو نوار کنم تا ظاهرم رو 
التماس دعا خواهر 
پاسخ:
سلام مهدیه جون

خوش اومدی
محتاج دعام خواهرجون.
حال خوبتون مستدام...........
پاسخ:
ان شالله شمام همیشه خوب خوب باشی :)
۱۰ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۲۹ 🍁 غزاله زند
باغبان درونت همیشه‌ی خدا سبز و پر از گل باشه :) 
پاسخ:
همچنین شما :)
عالی بود
چقدر انرژی گرفتم از این متن
ممنونم ازیادآوری خوبتون
پاسخ:
قربون شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی